Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Κάτι από τα παλιά...

Όταν ήμουν μικρή, θυμάμαι, η γιαγιά μου είχε μια  αποθήκη απέναντι από το σπίτι σ' ένα μικρό οικόπεδο.Εκεί είχαν βάλει πολλά παμπάλαια  πράγματα που για μας τα περίεργα(τότε)παιδιά ήταν πηγή εξερεύνησης ... πάντα μου άρεσε να σκαλίζω ντουλάπες,μπαούλα και κουτιά...... ήταν το αγαπημένο μου χόμπι...οπότε μια αποθήκη για μένα ήταν το καλύτερο!!!

Μπαίναμε μέσα με τα αδέρφια μου πάντα κρυφά, να μην μας πάρει χαμπάρι κανείς  και μας μαλώσει και σκαλίζαμε τις σκόνες και τα πράγματα...αν βρίσκαμε κάτι ενδιαφέρον το βγάζαμε έξω... συνήθως κάτι μικρό ή κάτι στα μέτρα μας ...που τελικά κανείς από τους μεγάλους  δεν το θυμόταν....
Πως περνάνε τα χρόνια, πόσο γρήγορα αλλάζουμε εμείς και όλα γύρω μας ...κάτι από τα παλιά είναι γεμάτο αναμνήσεις για μένα ....άλλος τις θέλει,άλλος τις ''πετάει'' μακριά...
Εγώ ήθελα και θέλω ότι έχει φτιάξει  η μαμά μου να μείνει ..δεν θέλω να πεταχτεί στα σκουπίδια .......γιαυτό προσπάθησα να τα σώσω.. ..τουλάχιστον όσα μπόρεσα... 
 Ένα από αυτά που  ''σώθηκαν'' είναι η παρακάτω ταλαιπωρημένη κορνίζα από πεπιεσμένο πριονίδι (;)κάποιο άλλο υλικο που δεν ξέρω;πάντως ήταν χάλια... με παρακαλούσε για αλλαγή (καλέ μην γελάτε!!μου είπε τον πόνο της σας λέω!!!!) την 'άκουσα' και την περιποιήθηκα ,την κόλλησα,έβαλα χοντρό φελιζολ  και το έντυσα με μπορντό κόκκινο χρωματάκι,κορδέλα  λινάτσας ''στα μαλλιά''και λουλουδάκι στο ''πέτο''!!!!!!
Έβαλα  φωτογραφίες με την αγαπούλα μου  και έτοιμη!!
Η μαμά μου όση ώρα  είχα την κορνίζα  στα χέρια, μου έλεγε την ιστορία της....από το 1971 (το γράφει πάνω ..δεν λέει ψέματα ...χα χα..)καθόταν έρημη ....τότε που πήγαινε στην ΧΕΝ...  θα την έντυνε με δέρμα και πυρογραφία και θα έβαζε καθρέπτη...αλλά άλλαξαν τα σχέδια...
Εκείνη έφυγε από την Αθήνα,σταμάτησε την σχολή..άλλαξαν πολλά και η κορνίζα μπήκε στην αποθήκη μαζί με την υπόλοιπη ''παρέα''...
Ωραίο θα ήταν,της είπα!!!
Ωραία έγινε, μου απάντησε!!!





Κάνω αλλαγές στο εργαστήριο  όπως σας έγραψα σε προηγούμενη  ανάρτηση ..έτσι στην  πλευρά που ήταν τα γραφεία μας τώρα πήγα τον καναπέ (μόνη μου παρακαλώ χωρίς τον Γιώργο ...εεεε μην γελάτε!!)
Εκεί που ήταν ο καναπές τώρα έβαλα τα γραφεία μας... 
της μικρής δεν της αρέσει η αλλαγή ...εμένα ναι !!!
..
Η κορνίζα είναι κοντά στο γραφείο μου!!
δείτε λίγο:


Ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας !!!


                           Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!!!!

                                                Δήμητρα!!!


20 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η κορνίζα...
    ...και αφού πήρε και την έγκριση της μαμάς....
    Καλό βράδυ!
    Φιλιά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου Δήμητρα! Το έκανες πάλι το θαυματάκι σου :)) Καλό βράδυ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Δήμητρα που δεν πετάς τίποτα και τα αξιοποιείς με τον καλύτερο τρόπο!!!! Φιλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έγινε πολύ όμορφη!!! Φαντάζομαι πόσο θα συγκινήθηκε αλλά και πόσο θα χάρηκε η μαμά σου την αλλαγή....Καλή συνέχεια με τις αλλαγές!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις


    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΣΠΑ!!!!ΧΑΡΗΚΕ ΠΟΛΥΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΝΙΖΑ....ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ...
      Διαγραφή
  5. Μια χαρά την μεταμόρφωσες την κορνίζα και δεν πήγε χαμένη !!!
    Η μαμά βέβαια θα ευχαριστιέται διπλά με το αποτέλεσμα !! Καλό βράδυ !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις


    1. Ευχαριστώ Ρανια!!!!ευχαριστηθηκε ..ναι πολυ!!!
      Διαγραφή
  6. α, πολύ ωραία το έφτιαξες, καλή μου Δεμι... χαίρομαι που είμαι εδώ... καλώς σε βρήκα!!... ωραίο το μπλογκ σου!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφη και ευφάνταστη η μεταμόρφωση της κορνίζας, Ντέμη!!
    Μπράβο σου!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρειάζονται οι όμορφες αλλαγές Δήμητρα, κάνουν τη ζωή μας καλύτερη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις


    1. Αν χρειαζονται λεει...Κατερίνα και στο σπίτι κανω αλλαγες αναλογα με τις εποχες αλλα και όποτε βαριέμαι τα ιδια...σε ευχαριστω για την επίσκεψη!!!!
      Διαγραφή
  9. Υπέροχη την έκανες την κορνίζα Δημητρούλα συνονοματούλα!!!
    Και η αλλαγή στο εργαστήρι σου μου αρέσει. Το έφτιαξες πολύ "ζεστό" και τα χρώματα που χρησιμοποίησες τα αγαπώ πολύ.
    Σου εύχομαι ατέλειωτες ώρες έμπνευσης και δημιουργίας.
    Φιλια πολλά
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις

    1. Σευχαριστω Δήμητρα!!!!!μαρεσουν τα πολλά χρωματα και φοβαμαι πως το κανω λιγο κιτς...χαχα αλλα κανεις δεν μου το λεει...ετσι ολοι λενε πως ειναι παιχνιδιάρικο...λογω παιχνιδιαρας κόρης!!!!χαχα!!!!!!!
      Διαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου