Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

LOVE GIRLS....

Έχω πολλούς μήνες να 'παίξω' σε κάποια πρόκληση (όμως έχω φτιάξει άλμπουμ, συνθέσεις και άλλα  )έτσι όταν διάβασα για  την πρόκληση του Φεβρουαρίου στο Scrapbooking in Greece: http://scrapgreece.blogspot.gr/2014/02/mists-stencils_179.html πήρα τα χαρτάκια, τα χρωματάκια μου και σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σύνθεση μου .

Διάλεξα μια αγαπημένη φωτογραφία με την ανιψιά μου που μένει στο Καρπενήσι και το ζουζούνι μου!!!
....μαμά και κόρη της έχουμε ''τρελή'' αδυναμία και μια αγάπη μεγάλη και βαθιά!!!!!!!

Για την πρόκληση θα πρέπει να λερώσουμε τα χεράκια μας με μελάνια και mists και να ψεκάσουμε μάσκες ή/και stencils και να φτιάξουμε μια σύνθεση, μια κάρτα, μια σελίδα στο art journal σας, ένα καδράκι ή ότι άλλο μας ευχαριστεί!

Γλυκιά μου Δημητρούλα να είσαι καλά,γεμάτη ευτυχία και πάντα να κερδίζεις ότι αγαπάς!!!!!!

Σ ευχαριστούμε πολύ που μας χαρίζεις  όμορφες στιγμές!!!!





Εύχομαι να περνάτε όμορφα!!!καλό απόγευμα!!!!!!

                            Δήμητρα!!
                                  

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη σύνθεση !!!!
    Ωραία χρώματα !!! Μπράβο για την ιδέα !!
    Καλή συνέχεια !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα. Η σύνθεση με την φωτογραφία έγινε πραγματικά πολύ όμορφη. Ωραίος συνδυασμός χρωμάτων και υλικών. Επίσης μου άρεσε και η μεταμόρφωση της κορνίζας της προηγούμενης ανάρτησής σου. Καλό απόγευμα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλυκό θέμα και η σύνθεση μου αρέσει πολύ !!!
    Μπράβο !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια!!! Είναι πανέμορφη!!
    Φιλιά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου Demi μου!....και οι ξαδερφούλες κουκλίτσες είναι!
    Καλή συνέχεια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου