Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Αναμνήσεις καλοκαιριού....

Καλό Φθινόπωρο και καλό Οκτώβρη !

Το καλοκαίρι το περίμενα πως και πως  ....
Ονειρευόμουν πως θα περάσουμε μόνο όμορφα,ξέγνοιαστα και  ήρεμα ...αυτό χρειαζόμουν ...
Μα εμείς είμαστε για να αντιμετωπίζουμε τα δύσκολα,πάντα ....έτσι γινόμαστε πιο δυνατοί ...γιατί το ξέχασα;
 Το Φετινό Καλοκαίρι χαράχτηκε στο μυαλό και στην ψυχή μας  με τις εύκολες και τις δύσκολες του στιγμές ...Όλες αυτές που δίνουν την ζωή!!!!
 Δόξα τον Θεό, έχω  ΌΤΙ σημαντικό για μένα στην ζωή μου,την οικογένεια μου και τους ανθρώπους που αγαπώ και είναι καλά....
Αφήνω τα αρνητικά στο πίσω μέρος του μυαλού και προχωρώ με τις όμορφες αναμνήσεις  και τις όμορφες στιγμές .... που θα με συντροφεύουν τις χειμωνιάτικες μέρες....
Σας χαρίζω μερικές φωτογραφίες  από το  Καλοκαιράκι μας!
Είχαμε έξι χρόνια να πάμε διακοπές κάπου ...φυσικά πηγαίνουμε στο χωριό στα πεθερικά μου τρεις φορές τον χρόνο  αλλά δεν είναι το ίδιο ....
 Έτσι ξαφνικά το συζητήσαμε και την επόμενη ξεκινήσαμε  για την πανέμορφη Λευκάδα  !!Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν ήθελα να πάω αλλά πες πες με κατάφεραν .... Υπέρβαση έκανα εγώ η σπιτόγατα...
και ευτυχώς, γιατί απλά θα έχανα το ταξίδι με όλες του τις ομορφιές.....
Αυτές τις λίγες ημέρες χορτάσαμε πολυυυυύ ήλιο,μπάνια στη θάλασσα,βόλτες,φαγητά,ξεκούραση,παιχνίδια με την μικρή στην παραλία ...
Αξέχαστη θα μας μείνει η Παραλία Κάθισμα!


Και η παραλία Άγιος Νικήτας!!



Μείναμε στην Νικιάνα που είναι κοντά στο Νυδρί .

Ήταν ήσυχα ...πολύ ήσυχα μπορώ να πω....το λέω σε σχέση με το Νυδρί,που εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο έχει κίνηση,φασαρία,κόσμο και "ζωή"!










Επισκεφτήκαμε το Μοναστήρι της  Παναγίας Φανερωμένης με την θαυματουργή εικόνα .Το μοναστήρι έχει μεγάλο κήπο και  υπάρχουν ζώα,πουλιά,ψάρια σε λιμνούλα ...η μικρή ξετρελάθηκε!

Νυδρί

Τον κόσμο που είχε το Νυδρί δεν τον έχω δει πουθενά!!!Απίστευτα μεγάλος αριθμός τουριστών.... χάρηκα γιατί τα μαγαζιά ήταν γεμάτα  και ο κόσμος ψώνιζε !!!!σπάνιο για τα δικά μας μάτια...






Στο  Αρχαιολογικό Μουσείο Λευκάδας  θα ήθελα να κάτσω μια ολόκληρη μέρα !Να μελετήσω όλα τα ευρήματα ...αν ξαναπάω Εκεί θα περάσω μια  μέρα μου,μέχρι να κλείσει !Το αγαπώ!
 Και να σας πω και κάτι άλλο η μικρή μου έβγαλε περισσότερες φωτογραφίες από εμένα μέσα στο μουσείο, που  παρεμπιπτόντως επιτρέπονταν!Της έδωσα τον ρόλο του ερευνητή και κατέγραψε στο ταμπλετ  κάποια εκθέματα.Στο σχολείο έχουν μάθει να δουλεύουν πολλά προγράμματα στο τάμπλετ,φυσικά σχετικά με τα μαθήματα.
Μετά με τις φωτογραφίες και τα στοιχεία  που συνέλεξε έφτιαξε στο book creator  ένα mini book.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει γίνει αγαπημένο μας γιατί όλες οι όμορφες στιγμές μιας γιορτής,μιας ημέρας,μιας βόλτας,γενεθλίων,του καλοκαιριού,του δωματίου της κ .. ...οτιδήποτε θέλουμε να κρατήσουμε ''ζωντανό''ακόμα και τα συναισθήματά μας σε μια στιγμή......
Βγάζει την φωτογραφία και από κάτω γράφει αυτό που θέλει ..Έχει φτιάξει πολλά τέτοια βιβλιαράκια με αναμνήσεις....

Χαιρετίσαμε την Λευκάδα ένα ζεστό  πρωινό του Σεπτέμβρη..






Και πήραμε τον δρόμο για τα βουνά....Ανεβήκαμε ψηλά,σε δρόμους καινούργιους,με πολλές στροφές αλλά με ξεχωριστή θέα ....






Για να φτάσουμε μετά από ώρες στο μοναστήρι της Προυσιώτισσας !Προσκυνήσαμε,ανάψαμε κεράκια,δώσαμε τις ευχαριστίες και κάναμε τις προσευχές μας πάνω από όλα για υγεία...




Το απόγευμα και με ζέστη αφόρητη για την εποχή στο Καρπενήσι, ξεκινήσαμε κουρασμένοι να πάμε στο χωριό ...









Χαρήκαμε και χάρηκαν  που μας είδαν έστω και για λίγο ...περάσαμε όμορφα και την επόμενη μέρα επιστρέψαμε στο σπιτάκι μας ..
Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!!
Σας χαιρετώ με τα ροζ αγαπημένα λουλουδάκια μου !


Δήμητρα

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Demi! Καλό φθινόπωρο!!!
    Χόρτασα μπλε του ουρανού και της θάλασσας μέσα από τις φωτογραφίες σου! Τη Λευκάδα την έχω στην καρδιά μου! Την επισκέπτομαι κάθε χρόνο μόνο και μόνο για τις παραλίες της. Εγκρεμνή πήγατε; Πόρτο Κατσίκι; Οι καλύτερες παραλίες του νησιού. Από τις λίγες που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Απλά υπέροχες!
    Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναπεράσετε τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !!!Τις υπεροχες παραλίες που έχεις πάει και μου γράφεις δυστυχώς δεν πήγαμε.... Ο λόγος ήταν σοβαρός,ο άντρας μου ειναι αλλεργικός στις σφήκες (παθαίνει αλλεργικό σοκ και δεν τον καλύπτει η ένεση αλλα νοσηλεια)
      και η Λευκάδα ήταν γεμάτη.φοβουμενοι μην συμβεί κατι δεν πήγαμε....Ειναιι δύσκολη η πρόσβαση και στις δυο παραλίες στην μια θέλει να παμε με καραβάκι στην άλλη να κατέβουμε σκαλιά ....
      Σκέφτηκα να πάω με την μικρή και να τον αφήσουμε ....ίσως την επόμενη φορά!!!!!Βρηκα αφορμή για να ξαναπάμε!!!!!!!Την λάτρεψα την Λευκάδα!!!!!!!
      Σε ευχαριστω για τις ευχές και εσυ να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να περνάτε τέλεια!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρίσκω! Υπέροχη Λευκάδα! Ήμουν και εγώ εκεί το καλοκαίρι! Πανέμορφο νησί με φοβερούς θησαυρούς! Που ξέρεις μπορεί να είμασταν και σε διπλανές ξαπλώστρες στο Κάθισμα χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλη μου με περπάτησες σε μέρη που έχω υπέροχες αναμνήσεις!Η Λευκάδα είναι φανταστική και έπρεπε να πας δίπλα στη Κεφαλονιά που είναι το λατρεμένο μου νησί με ακόμα πιο υπέροχες εικόνες για να φωτογραφίσεις.Εύχομαι το επόμενο σου καλοκαίρι να είναι ακόμη πιο τέλειο!Σ' ευχαριστώ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς σε βρίσκω!φανταστική η Λευκάδα!!!
    καλό φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα Δημητρα και εγω φετος έκανα διακοπές στη Λευκαδα! Ήταν οντως πανεμορφο νησι!
    Καθισμα, Εγκρεμνοί, Πορτο Κατσίκι αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή